Top 4 stekare i Bålstad

Gustaf Orsucci

1. Grym stekare, som ofta lyxar till det i vardagen, reser och dricker ändast skumpa och när han inte dricker den så sprutar han ju gärna ut den. det händer då och då att han smuttar lite lätt på ett glas vitt men inte så ofta. vill även säga att den här personen var bålstas första och riktiga stekare som har fått sitt smeknamn: Churry Von Lewenkrautz, Churry ägnar sin tid till att vara DJ, resa och även köra bil.



2. Här har vi han, mannen myten och legenden som har visat att han tillhör stekareliten i bålsta genom att kicka dancefloor som ingen annan kan i Sverige just idag, den kungliga och adliga stekaren heter Jakob von silvertryffel Fertig och klär sig bara i Gant, gucci och när han åker skidor ska det inte vara nånting annat än Peak Performance. sveper gärna i sig ett par ostron på torsdagskvällarna.



3. tog över tredjeplatsen ganska enkelt efter att det har gått rykten i byn att simme har setts inne på H&M, och det tolererar inte jag. när folk inte håller sin ord förtjänar dem inte ens att vara med på listan, men nån måste ju loigga 4:a också så jag var snäll denna gång, aja den nya tredje platsen övertas av Johan Lillberg Von Sydow, som ägnar sin tid att latcha, steka och kasta snöbollar i folks huven... klär sig bara i det dyraste och hatar små wannabes som går runt och leker stekare på Stureplan.



4. här har vi en man med kvalitéer som ingen annan har i Bålsta, stor snopp, kattig jacka (bajenfitta!), och hatten! hatten gör den här mannen, hatten är allt för simme, efter att han ärvt den från pekka från soumi -87. den tredje stekaren heter Simon och spelar blockflöjt på fritiden, lite annat om Simon är att han bara handlar på Zap, bålsta som vi kan se på bilden när han posérar med sin nya vårjacka från prada (16.400 kr). om ni vill imponera på Simon, så är det redan kört, han har ALLting redan och kan allt.



4. Detta är då jag Filip Auf Granattryffel, annars kallad Stekarfille jag måste ju ha med mig själv. det säger ju sig självt. kan inte skriva så mycket om mig själv, kan väl säga att jag har en etagevåning på Östermalm som jag bor i själv med min sambo Isabellwa Löwengrip, kan väl säga vart och vad jag brukar äta, om jag är lite småbakis efter whiteroom så vill jag gärna börja dagen med lite kaffe och kaka på Café Gåsten, Stureplan 500 kr. btw gillar stora kvinnor. sen på kvällen går jag och klipper mig på bobbys hårsalong varje dag omajgaaad! helt sjukt när jag tänker efter aja iallafall sen är jag redo för utgång, och då är det inte Spybar som gäller utan ett asshysst ställe på manhattan som jag drar till varje torsdag så kommer jga lagom på fredagen, aja det var allt för mig. chingeling!

© copyright stekarfille


Kommentarer
Postat av: Jakob von Silvertryffel Fertig

Inte dåligt med en andraplats! Vill även gratulera Gustaf till förstaplatsen! Detta firas med en fin Dom Perignon på fredagseftermiddagen.



Vänligen

Jakob von silvertryffel Fertig

2009-05-05 @ 00:52:21
Postat av: Philip Granattryffel Auf Levenhausen

Schälvklart Fertan! tror du att du skulle kunna ta hand om 23 flaskor moet till i helgen? har inget utrymme i min vinkällare.

2009-05-05 @ 00:54:58
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu pågår där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-05 @ 01:02:35
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Jakob von Silvertryffel Fertig

Självfallet Filip! Peter har ju en på 50 kvadrat så jag kan bara glida över dit!

2009-05-06 @ 00:08:00
Postat av: Jakob von Silvertryffel Fertig

Ingen kan ju ta Gustaf på förstalplatsen, vem fan slår upp en solstol mitt i skidbacken utom Mr. Orsucci liksom?

2009-08-26 @ 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0