the one and only stekfille hissar och dissar!

TUMMEN UPP:



Farmville - spelet som slagit igenom stort och jag tvekar inte på att det kan bli världens  största online-spel!

själv så älskar jag "FV" där jag ställer klockan för att kunna odla, skörda och plantera så inte mina växter och frukter ruttnar.



Simpas syrra! en utav världens vackraste kvinnor!



TUMMEN NER:



brunettporre.webblogg.se - Han har inte lärt sig hur man ska bete sig här i bloggvärlden där han ständigt använder sig av avskyvärda ord och tankar.

IM STEKFILLE BITCH!

'

MARCUS klosinski - en jävla pajas som leker Krillebooi såg han på tåget och då tog jag en bild på han.
så trött på sånna wannabes som leker tuffa på tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0